Saturday 3 December 2011


vitamin untuk tambah susu ibu

Pelbagai testimonial dan feedback yang saya terima dari pengguna set breastfeeding (set B) Shaklee ni. Ada yang lepas ambil sekali terus jadi, ada yang berminggu2 masih macam tu, ada yang naik ruamlah, macam2 lagilah. Sebenarnya, ingin saya ingatkan supaya selalu keep in touch dengan siapa yang menjual produk (produk apa2 pun), supaya jika ada apa2 masalah yang timbul, kita dapat maklumat yang betul perbetulkannya. mana lah tahu bukan silap produk tapi silap penggunaan. Contohnya ada seorang customer saya menghadapi masalah pening kepala, rupa2nya beliau tidak minum air yang mencukupi. Jadi setelah minum mengikut kuantiti yang disyorkan (3 liter) alhamdulillah beliau tidak lagi sakit kepala, malah tambah bertenaga.
Saya cuba untuk keep in touch dengan setiap pelanggan, tapi ada masa2 saya tak sempat, atau terlupa, atau sibuk dengan komitmen lain. Tapi saya sentiasa OK untuk menjawab persoalan anda, cuma kadang2 tak free untuk jawab call,terutama bila berada di rumah. Faham2lah sambil bercakap sambil meriba budak, sudahnya telefon saya yang dicampak. Jadi ada bainya SMS atau email, isnya-Allah saya akan reply.
Saya dah terima email dari sis Fazilah ni dalam 2-3 minggu lepas. Baru berpeluang nak berkongsi.
Alhamdulillah, another successful breastfeeding mother.

Kanan Set B;Kiri without Set B
TQ sis..Alhamdulillah,hasilnye dpt dlihat dgn pantas skali,semoga susu ini dpt memberi keberkatan utk anak lelaki kesayangan saya,Izz Aqeef ;)
Lihatyang botol belah kanan tu? Nampak kan ia agak kekuningan? Ya itulah susu yang pekat dengan bantuan set B ni. Warna kekuningan disebabkan substance dalam B Complex yang juga memberi warna kuning pada urineAlfalfa membantu membanyak dan memekatkan susu ibu

credit

1 comment:

  1. Hi Lia.. congratz atas pembukaan Blog sulung... Wish you Success Selalu!!!

    -Shietah-

    ReplyDelete