Friday 9 December 2011

Set Breastfeeding Shaklee


Set Breastfeeding Shaklee dengan Alfalfa disediakan dalam bentuk Trial Pack B Shaklee (Breastfeeding Set) untuk kegunaan 30hari, sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. Apa yang terdapat dalam Set ini
trial pack breastfeeding shaklee

B Complex
B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stess dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folik. Membantu meninggikan sistem pertahanan badan,membantu mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.

Vitamin C (Sustained Realesed Vita C)
Mencegah kelenjar daripada rosak & berdarah, penting untuk pembentukkan kolagen, bertindak sebagai anti-oksidan, bertindak mengikut pelepasan masa. Keunikan vitamin C Shaklee ialah, ia Sustained Released iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.

Vitalea (Multivitamin)
Mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh badan manusia, formula lengkap dengan zat besi. Vita Lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Alfalfa (Milk Booster)
Raja Segala Tumbuhan, sumber mikronutrion yang paling kaya, membuatkan sistem badan berjalan lancar, sebagai milk booster-bagi ibu-ibu yang menyusukan, membantu dalam hal kewanitaan termasuklah menyelesaikan masalah keputihan.
*Alfalfa tidak boleh diambil oleh pesakit SLE dan mereka yang alergi terhadap alfalfa.


Dalam Trial Pack B Shaklee (Breastfeeding Set) saya menyedikan : 

  • 30 tablet of Vitalea@Multivitamin 
  • 30 tablet of B Complex 
  • 30 tablet of Vitamin C  
  • 90 tablet of Alfalfa


Lengkap untuk kegunaan 30 hari dengan harga hanya RM80 (postage free)
Jika anda inginkan dalam bentuk Full Set (botol) dengan harga RM241 termasuk postage.
  • 120 tablet Vitalea@Multivitamin
  • 120 tablet B Complex
  • 180 tablet Vitamin C
  • 330 tablet Alfalfa 
Sebagai tambahan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak boleh juga mengambil Energizing Soy Protein (ESP) sebagai minuman harian anda dan Ostematrix (Kalsium Magnesium with vitamin D), kedua-dua supplement ini boleh memberi tenaga dan melancarkan air susu ibu. Bagi ibu-ibu yang menghadapi masalah berat badan bolehlah mengambil Lecithin kerana ianya tidak mengganggu perut bayi, ianya melancarkan pembungan dengan cara yang lembut. Tetapi harus diingatkan bahawa pengambilan Vitamin ini perlu diikuti dengan pengambilan air masak yang cukup sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari.

Walau bagaimanapun, haruslah diketahui oleh para ibu yang sedang mencari bantuan untuk menambah susu badan. Cara yang paling berkesan untuk membanyakkan susu badan ialah membanyakkan stimulasi (pam dan direct feeding). Sekiranya anda mengambil Set Breastfeeding ini, anda harus melakukan langkah-langkah tersebut untuk menggalakkan dan merangsang susu anda. Walau anda makan milk booster terbaik di dunia pun, jika anda tak pam dan jarang direct, tiada maknanya. Memang membazir dan tiada kesan seperti yang ibu-ibu inginkan.

credit to anakkuwira
Jika berminat boleh menguhubungi saya di talian 0126926782(sms/call) atau email kepada ummusoffiya@gmail.com

No comments:

Post a Comment