Monday 2 April 2012

Badan Sihat, Susu Banyak

Ibu menyusu semestinya paling risau jika susu badan tiba-tiba merudum kan. Apa silapnya? Ada yang merudum disebabkan period, sebab stress dan ada juga sebab malas pam (ni salah sendiri ye).



Bolehkah susu badan ditingkatkan? Jawapannya tentu boleh. Hanya pastikan ibu ambil makanan berkhasiat, elakkan stress dan pastikan jadual pam dan menyusu dipatuhi. Dalam seminggu buat power pumping sekurang-kurangnya 2,3 kali. Ingin hasil lumayan jangan ngelat ye:)

Ingin makanan berkhasiat? Ambil makanan yang berprotein, kaya kalsium. Untuk disiplin mengambil makanan berkhasiat rasanya mungkin susah untuk dipatuhi. Jika ada pun adakah boleh berkekalan sehingga 2 tahun penyusuan? Tepuk dada tanya selera.

Bagi ibu-ibu yang ingin meneruskan penyusuan sekurang-kurangnya 2 tahun perlu lakukan sesuatu. Ibu semua boleh mencuba supplement untuk ibu menyusu yang terhangat di pasaran kini.

Inilah dia SET TRIPLE M!


SET paling optimum untuk ibu-ibu menyusu. Ianya lengkap dengan semua vitamin yang diperlukan untuk ibu yang menyusu. Juga terkandung Energizing Soy Protein yang bukan sahaja untuk membantu pengeluaran susu yang banyak tetapi awas, ESP ini boleh membuatkan anda tersenyum puas. Kenapa? Kerana ianya juga berupaya menganjalkan payudara dan mengentalkan otot punggung. Dalam pada susu banyak, badan juga terjaga.
credit

Hubungi saya dengan sms ke 0126926782 atau email ummusoffiya@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment